Make your own free website on Tripod.com

Burit Amoi

Siapa pernah rasa burit amoi? Hiiiii...nyaman bah! Aku sekali tu ada jugak kenal sorang, budak kerja insurans. Biasa lerr, dia nak bagi laris insuran, kena buat miang sikit. Dia asal dari JB. Datang tempat gua nih, semata-mata kempen insuran....gua pikir macamana nak makan amoi ni. Dia jinak-jinak merpati. Gesel bulih..pegang tangan bulih...dia nyewa hotel murah. At last gua ajak dia numpang gua. Lagipun gua dok sorang. Adik gua dah lama balik semula ke U.K, sambung study. 4 hari pujuk baru le dia setuju nak dok sini. Tapi susah betul nak buat projek. Gua guna habis tektik, dalam rumah gua pakai spender je depan dia. Panas, gua bilang. Gua suruh dia pun buat camtu le. Bukan ada orang. Dia ni jenis budak manja tapi serius kekadang.

Satu hari gua pegi curi lada sulah (lada hitam) kat rumah jiran sebelah. Gua baca ayat...gua buat berulang kali masa tengah nonton TV. Mula-mula dia biasa jerr. tapi gua bab ni cukup handal wa cakap lu. Sengaja gua dok jauh sikit dari dier. masa tu dia tengah mamah biji koci. Gua steam giler dari awal lagi. Pelir dah nak mampus dalam seluar pendek yang ada spender tu kat dalam. Tak sampai 10 minit, fuuuh...nampak amoi tu lain macam dah. Kejap-kejap gi bilik air. Dia pun pakai seluar pendek gak, pinjam gua punya. Sengaja gua bagi seluar pendek ketat. Sedap tengok jubur dia bergolek dalam seluar. Muka dia tak le secantik Nasha atau Erra, tapi body tu mak oii....macam model. Tinggi dia kira-kira 2cm dari gua. masa dia masuk bilik air, gua sengaja lintangkan batang gua supaya nampak jelas, bila dia keluaq nanti....mesti dia naik siok. Gua pun baring atas sofa sambil tunggu dia keluar. Tapi kali ni lama betoi dia dok dalam toilet. Rumah gua ni, kalau lu nak tahu....boleh panjat siling and then boleh naik atas bumbung toilet. Gua dapat idea.......

Perlahan je gua naik, takut dia dengar. kat atas tu, gua korek lubang sebab masa tu ada member gua yang baru kawin dari KK datang honeymoon sini. Bini dia Kadazan, mata biru. Maa tu le gua mula buat projek. Subuh-subuh hari gua dah merangkak naik intai budak Kadazan tu.

O.K....amoi tadi. Gua pun terus intai lerr. Poodah! dia tengah dok kelebek nonok rupanya. Gua dah agak. Mesti stim giler ni, cuma dia tak mahu ajak gua jer. Pompuan ni kena kita yang buat mula. Asyik sungguh le gua nonton free show, sampai guapun tak tahan, rasa nak melancap. Tapi gua cuba sabar, so lepah ni gua nak main sama dia. Walau apapun terjadi, gua berazam nak makan jugak. Amoi masa tu sedang buka paip. Air tu dia sembur pelan-pelan kat kelentit. Ishhh...takkan le basuh kencing camtu, sampai dah dekat 5 minit masih tenyeh cipap.....baju dia masih ada lagi. Tapi, dari sebelah luar dia gentel-gentel. Lepas tu nampak dia nak buka pintu toilet. Gua cepat-cepat beransur turun.......

Gua pun turun terus. Dia tanya, dari mana you tadi? Gua cakap, masuk bilik fail kejap, nak nengok kes yang gua nak selesai minggu depan. Dia caya je. Gua pun duduk semula atas kerusi. Mulut gua masih lagi dok baca pengayat.. Tangan gua dah pedih dok picit lada hitam dari tadi. Dia tak perasan le gua tengah bomoh dia, coz...gua masa tu pakai topeng jerebu. Macam ninja lerr. Entah mengapa agaknya dia ni mahal sungguh...gua tahu dia stem pulak dah, hanya dia buat demand je tu. Gua lagi semangat membaca mentera. Ayat gila ni member gua yang dok kat tokong siam Terbak, Tumpat Kelantan yang bagi. Member gua ni sama study dulu. Sekarang ni jadi majistret kat Penang. jadi boya jugak.

Cepat la amoi oiiii....aku tak sabaq ni..mai le. Gitu le lebih kurang hati gua dok membebel sorang-sorang. pelir gua pulak sporting malam tu. Tau je dia relaks walaupun tegang habis. tiba-tiba.....haaaa....harapan gua hampir tercapai, tapi kira berjaya dah lerr, bila dia bangun dan duduk dekat gua. Bukan sama atas kerusi, tapi dia dok kat bawah depan gua. Kalau gua bergerak sikit je ke depan, musti pelir keras gua ni akan kena belakang dia. Gua pun tanya lerr dia...Nancy, you pandai tak buat urut akupuntur (seni cucuk-cucuk cina tu, takkan lu tak tahu). Spontan dia angguk. Gua pun cepat je hulur tangan. Tapi gua masih dok atas kerusi masa tu... Dia tarik tangan gua melepasi leher dia. Lembut tangan Nancy. Dia cucuk sikit dengan ibu jari. Gua kata isshh...pandai le you Nancy. Kedua belah kaki gua pulak tahu je mengepit badan dia. Gua tahu dia pura-pura je nonton TV, tapi kepala otak dia dah stim punya, sama dengan kepala tetek dia......

Gua pun... Gua rasa tak tahan sangat dah. Bau perfume amoi ni kuat sangat. Gua kalah sungguh dengan perfume pompuan ni,cepat je naik stim. Sambil tu gua jeling-jeling kat belakang leher dia yang putih. Cina memang putih melepak le. Aduuuu..du..duuu...gua buat-buat sakit sambil tangan kiri guapun sengaja gua letak atas bahu dia. Menahan sakit kononnya. Adooii..nancy, slow le sikit woiii....."

Dia ketawa je. tapi ketawa jenis ni, gua kenal sangat. Ketawa orang tengah stim. mengilai panjang, kemudian putus-putus. tangan gua mula le naik ke leher, lu tau le gua ni....setakat ni pengalaman kira bulih lerr. Masa dengan intan tu, dah banyak tahun dulu. Dah lebih 10 tahun dah. Sekarang ni ilmu kira ada le sikit-sikit. Lalu, gua gesel tengkuk dia, lama-lama gua naik sikit ke pangkal telinga. Dia rileks je dok cucuk tangan gua. Mulut gua pulak macam orang pedas..hiss..hiss..konon sakit sangat bila dia cucuk ke telapak tangan. Dia buat tak pedulik je masa gua dok gesel-gesel ni. Takdak nafsu ke dier? terlintas jugak dalam hati gua. Tapi, yang dok melancap dalam toilet tadi tu menatang bende? tangan gua naik pulak ke pipi amoi. Masih diam dia, macam tak rasa apa-apa pulak. Gua pergi ke hidung dia. Nampak takdak respon jugak. Gua sakit hati lalu.............

Gua pun picit hidung dia... emmemmmmmmm... apa ni? Gua dengar suara dia sengau sikit bila bercakap semasa hidung dipicit. Dia cuba nak lepaskan tangan gua. Tiba-tiba biji lada hitam yang ada kat tangan gua jatuh terus. Mujur dia tak perasan. Amoi pun terus tampar peha gua, sikit lagi dekat nak kena konek. Kalau kena le kat Panglima Jusoh ni, hui..tak tahu le betapa senaknya. Sebab kuat sungguh dia tampar, wa cakap lu. Merah peha gua bila pagi esok gua tengok. Lepas tu..gua pun cakap kat dia: Nancy, kalau le tangan you salah lepuk, kena 'benda ni', bahaya you nanti. "Dia buat-buat marah lagi. Dua belah tangan dia genggam penumbuk dan mula tumbuk kat lutut gua. Tumbuk pelan aje, tak macam tampar peha tadi. mulut dia pulak tak berhenti mengomel dalam dialek foochow. Tah amende dia bilang, gua nggak ngerti. Gua pun buat-buat layan sambil ketawa. Gua pegang kedua pergelangan tangannya dan tarik sehingga dengan badannya sekali naik ke atas. Gua paut badannya sehingga dia jatuh terjelepuk atas riba gua. pelir gua dalam seluar tu bijaksana rupanya. jenis pelir belajar sekolah. Tepat-tepat dia duduk kat celah punggung amoi. Sedap woii.....rasa terkepit je batang keras ni. Amoi masih cuba nak lepaskan tangannya. Dia dalam keadaan membelakangi gua, so senang le kalau gua nak cekup dada dia. tapi gua tak perlu gopoh. Makanan dah terhidang, tunggu mentua jerr.

Gua pun tenyeh mulut gua kat leher dia dan sedut kuat-kuat. Masa dia dok bergelut nak lepas tangan gua tu, gua pun sengaja buat meronta sehingga tersentuh tetek dia. Phewww......dia tak pakai bra rupanya. Lengan gua rasa kena cucuk oleh benda tegang tu. Bila lengan dah landing kat sini, susah le nak terbang balik. Rilek je la kat situ. Lalu guapun lepas pergelangan tangan amoi dan cepat-cepat cekup kedua belah tetek dia, takut dia sempat lari lak.

Amoi sebenarnya hanya tunggu gua mula jerr. Cuma dia pompuan, takkan nak mula. Gua apa lagi. bibir dari tadi jilat leher dia. tangan pula tengah meramas, lama-lama gua rasa tetek dia makin membesar, dah tak padan dengan telapak tangan gua......Lalu Nancy pun mula le meliukkan tengkuknya ke bahu gua. Dia dah hampir lentuk. Mata dia, gua nampak pejam jerr. Mulut pulak bunyi...hiss..hiss..macam orang makan budu pedas. Gua jadi lebih berani lagi. tangan gua merayap masuk dalam baju dia. Dia tetap macam tu, gua saspen jugak kalau-kalau dia menjerit bila sentuhan tapak tangan gua pada teteknya dah tak beralas lagi. Tadi takpe lerr, masih kat luar baju. Sekarang ni secara langsung. Gua uli-uli, besar tetek amoi. Puting pulak dah jadi memanjang habis. Kira-kira 5 minit gua dok gentel tu, gua dengar nafasnya mengeluh panjang. Macam orang sedih banyak hutang. Gua tahu dia dah inzal sekali. malam ni makan lauk ayam le gua. Mesti boleh makan cipap ni. Gua gerenti dalam hati.

"Nancy....naik atas.." Gua jadi kapten yang beri arahan. Dia pulak jadi macam orang kena pukau, terus ngikut jer. Naik le dia pelan-pelan dan duduk sebelah gua atas sofa. Gua tak sedap cara duduk ni. Terus gua rebahkan dia. nancy ingat gua nak peluk, terus kedua belah tangan dia buka nak sambut badan gua. Tapi, meleset le sangkaan budak cina ni. Gua dah puas uli tetek, kena tukar tempat pulak le....

Gua sembamkan muka gua kat celah peha dia. Gua saja nak bagi saspen. Seluar pendek dia gua tak bukak terus. Gua sondol nonok dia dari sebelah luar. Apalagi....menggelupur sakan le amoi. Kaki dia terbuka luas. Bila hidung gua tergesel celah tu, rasa basah jer. lama dah dia dok tahan stim ni. Gua cuba cucuk dengan hidung. Sedap jugak bau. Amoi ni gua tak rasa geli, sebab setakat dia dok sini, gua rasa dia jenis pembersih orangnya. Rambut gua rasa sakit bila dia tarik. Lama-lama gua dengar..." Law...ohhhhhhhhhhh..."

Gua pun cuba tarik seluar dia. tapi tangan dia cepat-cepat tarik semula seluar yang sudah hampir terlondeh. Gua baru saja nampak bulu cipapnya. Bulu dia ni jenis lurus macam rambut dia jugak. barangkali banyak syampoo dia pakai kat sini... "Law... jangan le tengok, tak biasa le..."

"Sikit je..kejap,kejap..." Gua terror kalau bab pujuk-memujuk ni. Gua cuba melorotkan lagi sikit. tapi tangan dia kuat sungguh dok pegang seluar.

Gua geram lalu gua pun tarik terus kuat-kuat, apalagi...Clear le semua sekali benda yang dia dok jaga selama ni. Tembam, bengkak,timbul cukup sifat. Burit pompuan cina yang macam pragawati ni gua tenung lama-lama. Cepat le jilat.." hati gua suruh gitu. Hiss..rileks le. Takkan lari cipap dikejar. Gua tidak rakus. Pompuan suka kalau kita slow dan steady, baru nampak pro sikit. Gua pun tinggalkan dulu benda tu. Saji dah dibuka, tapi buat-buat benda lain dulu. Bukan tak selera, tapi tak mahu tuan rumah kata pelahap.

Gua bangun dan berdiri dekat muka amoi. Gua ambik tangan dia dan letak atas konek gua yang masih dalam seluar. Nancy pegang dan tak lepas-lepas. Gua kata: Buat la macam ni..gua ajar dia lancap=lancap sikit. " Bukak le Nancy...." Macam budak darjah satu, kena perintah satu-satu baru reti buat. Kepada sesiapa yang mahu mengenali aku lebih dekat lagi.....ni dia email aku. Dia pun tarik seluar gua pelan-pelan sehingga terlondeh ke paras lutut. Gua sendri yang lucutkan seluar pendek gua semua sekali dan gua lontar sehingga jatuh depan TV. Sebelum sempat dia lancap konek gua sekali lagi, gua tinggal dia sekejap. Gua tekan suis lampu kat bilik tamu. Tadi hanya satu lampu jer. Sekarang semua 5 lampu gua buka. Nak kasi nampak real lagi. Nancy pulak baring terus sambil mengikut pergerakan gua dengan ekor mata sahaja. Dia nampaknya tak larat dah. Letih sangat dok tahan ghairah. Gua macam nak pekena dia je, sengaja lengahkan permainan. Nak kena kad merah ni.

Gua berpatah semula mendekati dia. baru tangan Nancy nak pegang konek gua, gua kata: "Nanti dulu...kita turun kat bawah.." Eh, baru tadi naik atas sofa, dah turun balik? Saja gua suka main atas carpet, luas sikit tempat nak lanyak badan dia. Gua geram nak gomol dia. Tak sabar dah nak jilat seluruh badan dia yang puih melepak. Dari atas sampai ke bawah, bigel habis. Macam gua jugak.

Mula-mula gua baring dan tarik badan dia sehingga mukanya menyentuh konek gua. "Nancy...suck le.." Dia geleng kepala. Muka dia nampak manja jer bila dia buat camtu. Macam bebudak merajuk. "Hisap le.." Gua mintak lagi. "Tak pandai.." Nah...gua pun pegang kepala dia dan tonyoh konek gua kat mulut dia. Mulut dia tertutup habis, nampak macam tak gemar je, bukan macam awek gua yang dulu-dulu tu, pantang nampak tongkat Satria ni..tahu nak hisap je. Gua tonyoh lagi sehingga tergesel kat bibir dia macam tengah pakaikan lipstick pada dia.. akhirnya...

Kiriman : abang98@hotmail.com