Make your own free website on Tripod.com

Seks Dengan Pakcik

Ceritanya macam ni,..masa tu aku kena balik kampung dengan keluarga.kat kampung ada pakcik ku ni,dia memang hensem dan aku memang minat dia dan selalu pandang kat dia.Malam tu keluarga ku keluar pergi melawat orang kampung.masa tu kat rumah cuma ada aku, pakcik aku dan budak kecil yg lain. Lepas tengok tv aku pun masuk tidur sebab ngantok..aku tukar baju untuk tidur. Setelah lama sikit aku nampak ada orang bukak pintu.

Aku pura2 buat tidur ...tiba2 orang tu buka selimut aku dan membuka kain tidur ku. Rupanya orang tu ialah pakcik ku.aku masih lagi berpura2 buat tidur, lalu pakcik ku terus membuka seluar dalam ku dan terus menjilat pantatku.aku terasa sedikit aneh dan sedap ketika dijilat, kemudian aku berasa amat gementar sekali ketika dijilat. bagaimana sekiranya isteri nya masuk bilik inidan perlukah aku malayan pakcik ku ini.

Semakin ganas pakcik ku ni menjilat, paha ku habis terkangkang, pakcik ku memasukkan lidahnya kedalam lubang ku. Membuatkan aku terpaksa terjaga, pakcik ku meneruskan perbuatannya itu tanpa menghiraukan ku,kemudian dia berhenti dan memandangku lalu aku dicium dengan rakusnya, aku membalas ciumannya sambil tangannya meramas sarung tetek ku.

Setelah lama bercium ,dia menanggalkan sarung tetek lalu dia menghisap tetek ku .....aku pun berkata berhenti tetapi dia tidak mahu malah tangannya memegang pantat ku sekali lagi. Pakcik ku kemudian membuka seluarnya. Aku ternampak batang nya yang begitu besar,dia menyuruh aku menghisap batangnya yang besar itu..aku mula menghisap batangnya sehingga terkeluar airmani nya ,lalu aku pun menghisap air nikmat itu. Kami berbuat lama sungguh dan pakcik ku bertanya secara baik sekali 'boleh ke'...aku faham dan aku tersenyum sebagai tanda ya.

Dia mula mamasukkan batangnya kedalam lubang faraj ku ini, dia menjolok ku tak berhenti menyebab kan aku menjerit ahhhhh, ahhh,ahhh,ahhh,ahhh sehingga klimax,kemudian barulah acara naik turun diperlahankan .Aku kemudian di FUCK selama 2jam ....setelah kami habis melakukannya ,aku berasa amat malu dan pakcik tidak berkata apa2 pun..dan aku baru sedar bahawa aku dipergunakan oleh pakcik ku untuk dia berseronok.Sehinga sekarang kita masih lagi melakukannya ,walaupun aku sedar aku dipergunakan..... Ada yang lebih teruk dimana aku telah dipaksa membuat seks dengan dua rakan oleh pakcik ku...

Kiriman : Unknown